مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

تایمر آبیاری چیست؟


از دیگر تجهیزات کارواش پرکاربرد لنس تلسکوپی است که دارای قابلیت تغییر طول می باشد و طول آن به 7.5 متر نیز می رسد و کاربر متناسب با شرایط طول آن را تنظیم می کند. بخش دیگر متحرک است و قابلیت این که در زمان آبیاری از زیر خاک بیرون بیاید را دارد. یکی دیگر از انواع نازل های پرکاربرد در این کارواش، نازل دوار است که از آن در جهت حذف و از بین بردن آلودگی های سفت و سخت تر استفاده می شود. در نصب نازلها دقت کنید که جهت نازلها باید بهسمت کف باشد. تمامی آبپاش ها روی پایه آبپاش نصب می شود. پروژه دکل 204 پدکس: شرکت جهان حفار مجموعه ای از دستگاههای سیستم کنترل پسماند مشتمل بر؛ مخازن ذخیره، دیواترینگ یونیت، فیلتر پرس، تابلو تقسیم برق، پمپ های جابجایی سیال، کارواش صنعتی و کاروان آزمایشگاهی را در دکل 204 نصب نموده که در حال حاضر کارکنان این شرکت سرویس دهی دستگاه های مذکور در این دکل را انجام می دهند. پروژه دکل فتح 27: شرکت جهان حفار مجموعه ای از دستگاههای سیستم کنترل پسماند مشتمل بر ؛ مخازن بافر، سنتریفیوژ، اویل اسکیمر، دیواترینگ یونیت، فیلتر پرس، تابلو تقسیم برق، پمپ های جابجایی سیال، کارواش صنعتی و کاروان آزمایشگاهی را در دکل فتح 27 قرار داده است که در اختیار شرکت ملی حفاری ایران می باشد و کارهای سرویس یکپارچه مدیریت پسماند حفاری را عهده دارد. 

پروژه دکل فتح 93: از دیگر پروژه های شرکت جهان حفار در دکل 93 فتح و در منطقه نفتی رامشیر است که در این دکل یک مجموعه تجهیزات مدیریت پسماند مشتمل بر دستگاههای ؛ مخازن ذخیره، دیواترینگ یونیت، فیلتر پرس، سنتریفیوژ، درایر شیکر، اویل اسکیمر، آگر، تابلو تقسیم برق، پمپ های جابجایی سیال، کارواش صنعتی و کاروان آزمایشگاهی بکار گرفته شده و در حال حاضر تکمیل و تحویل داده شد. این دستگاه جزو پروژه های در دست اقدام شرکت جهان حفار می باشد و در منطقه یاران جنوبی در دشت آزادگان واقع شده است. قیمت کارواش ماشین سنگین متناسب با نوع موتور دستگاه متفاوت است. پمپ کارواش برتولینی 100 بار برای مکان هایی که دسترسی به برق سه فاز ندارند بسیار مناسب است چرا که می تواند با الکتروموتور 3 اسب تکفاز نیز کوپل شود. بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانهها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاههای موسیقی و زبان با حضور ۱۰ نفر، موزهها، سینماها، تئاترها و مهدهای کودک، باغ وحش ها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم نتها همچنان تعطیل است.

اهمیت این سیستم در مراکز صنعتی را می توان با توجه به اندازه ای مختلف تولید شده ی آن بررسی نمود. این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه سبب ایجاد خسارت قابل ملاحظه ای می شود. معمولاً آبپاش هانتر ps دارای کاربرد بیشتری در باغچه های خیابانی و بلوارها می باشد و از آبپاش هانتر pgj برای آبیاری فضای سبز با مساحت متوسط و آبپاش هانتر pgp برای آبیاری با مساحت بالا استفاده می گردد. با توجه به فضای سبز و متراژ آن می توان انواع آبپاش هانتر نظیر آبپاش ps ، آبپاش pgj ، آبپاش pgp یا آبپاش i90 را انتخاب نمود. خالی از لطف نیست که بدانید گروه بزرگ Bertolini در واقع از یک کارگاه زیرزمینی در سال 1918 در ایتالیا شروع شد، کارگاهی با مدیریت Ugo Bertolini که با رویای بهبود کشاورزی و آبیاری، و افزایش کوددهی به گیاهان کشاورزی کار خود را آغاز کرد و توانست اولین پمپ برای اسپری سم را اختراع کند که در آن زمان این پمپ 2 مرحلهای برای سم پاشی و کشتن علفهای هرز در زمین های کشاورزی به کار میرفت. در شبکه های بزرگتر لوله کشی از قطعه اتصالی، در خروجی شیر برای اتصال به لوله های فرعی استفاده می شود.

شیر های اتوماتیک آلومینیومی برای اتصال آبپاش های آبیاری بارانی به رایزر. آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از بهترین و بی نظیرترین لوازم مه پاش هستید؟ آیا می دانید برای خرید یکی از بهترین انواع بایستی از کدام وب سایت اقدام لازم را انجام دهید؟ هیچ یک از این روش ها استاندارد نبوده و بر بازدهی تولید تأثیر آنچنانی نداشت. دسته بندی کلی این تجهیزات شامل تجهیزات همراه دستگاه و تجهیزات قابل خریداری تایمر آبیاری برای دو منظور یعنی افزایش کارایی و تعویض قطعات فرسوده می شود. این دستگاه حفاری در اختیار شرکت پدکس بوده و در منطقه ی نفتی آزادگان جنوبی واقع شده است که مجهز به سرویس یکپارچه مدیریت پسماند حفاری می باشد. پروژه دکل فتح 81: دکل فتح 81 از دیگر مکان های نفتی است که شرکت جهان حفار در آن به فعالیت پرداخته است. بازرگانی ایران پمپ تامین کننده تجهیزات صنعتی و کشاورزی آماده ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت های و کارخانه ها می باشد . سیستم های مه پاش با نام های دیگری شامل مه ساز، خنک کننده آبی و رطوبت ساز، دستگاهی ست که طی یک فرایند ساده فیزیکی، آب را به پودر تبدیل کرده و با یک نتیجه لذت بخش باعث خنک شدن هوا و ایجاد رطوبت در محیط می شود.