مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

چگونه در نتایج جستجوی گوگل ببینیم؟

بهینه سازی موتور جستجو چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟
شاید شما با مفهوم سئو آشنایی داشته باشید یا نه، اما تیم آی آر اجتماعی در تلاش است تا مفهوم سئو را از سطح اول برای شما توضیح دهد.
اگر وب سایت دارید حتما متوجه شده اید که تعداد بازدید از وب سایت شما کم است و از قبل برای افزایش بازدید چاره ای اندیشیده اید. بازدید از وب سایت شما به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.
همچنین استفاده از مشاوره سئوی نشنت و گرفتن مشاور سئو حرفه ای را توصیه می کنیم.
بیا و درستش کن
این نوع بازدید زمانی است که کاربران نام و برند شما را به خاطر می آورند. بنابراین اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید، امید خود را از دست ندهید. در واقع در این حالت کاربر مرورگر را باز کرده و آدرس وب سایت شما را وارد کرده و به آن متصل می شود. هیچ رابطی بین کاربر و وب سایت شما وجود ندارد.
تورها را از طریق تبلیغات دریافت کنید
در قالب تبلیغات، خدمات تبلیغاتی وب سایت شما را در یک وب سایت یا جای دیگری با پرداخت هزینه تبلیغ می کنند. در واقع این سرویس ها واسطه هایی برای معرفی شما به کاربران هستند. عیب این روش هزینه بالای آن است. یکی دیگر از معایب رایج بودن آن است. به این معنی که این تبلیغات نمی توانند هدفمند باشند و می توانند همه مخاطبان و کاربران را هدف قرار دهند و اگر در صنعت خاصی فعالیت می کنید ممکن است این روش تبلیغاتی برای شما مناسب نباشد.
سئو و بهینه سازی سایت در گوگل و موتورهای جستجو
سئو (افزایش رتبه وب سایت در گوگل)
این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.
البته وقتی چیزی را در اینترنت جستجو می کنید، اولین کاری که انجام می دهید گوگل است. افزایش رتبه سایت در گوگل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا کاربران زمانی که به دنبال خدماتی مشابه شما هستند، سایت شما را در رتبه های برتر گوگل خواهند دید. حال، چگونه می توان رتبه بالایی در گوگل کسب کرد؟
عوامل زیادی در افزایش رتبه صفحه و به عبارتی بهبود سئوی صفحه دخیل هستند که باید برای هر صفحه به صورت جداگانه بررسی و اعمال شود. سئوی سایت به عوامل زیادی از جمله محتوای سایت و میزان تقاضا برای خدمات یا محصولات بستگی دارد. همچنین منحصر به فرد بودن محتوایی که در صفحات وب خود قرار می دهید و مواردی از این دست عوامل مهمی هستند. سئو فاکتورهای زیادی را شامل می شود و برای افزایش رتبه خود باید تمامی این عوامل را تا حد امکان در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید که سئو مهم ترین، ارزان ترین و پایدارترین راه بازاریابی یک وب سایت است.
از کجا شروع کنیم؟
برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل، لازم است آن را به دست متخصصان این حوزه بسپارید تا تمامی مراحل را به صورت هدفمند و اصولی انجام دهند.
روش های سئو
سئو کلاه سفید
این روش اساسی ترین راه برای افزایش موقعیت سایت است. بنابراین، معمولا زمان زیادی طول می کشد تا سایت بهینه شود.
سئو کلاه سیاه
به این ترتیب موقعیت سایت به سرعت افزایش می یابد اما این افزایش در لیست دائمی نخواهد بود، خیلی سریع از نتایج حذف می شود، زیرا روش کلاه سیاه توسط گوگل پیدا می شود و منطقه انتخابی را پیدا می کند. تنبیه کردن.. . به همین دلیل از این روش زیاد استفاده نمی شود.
سئو کلاه خاکستری
این روش ترکیبی از دو روش قبلی است. اکثر سئوکاران به خصوص در ایران از این روش برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل استفاده می کنند. این روش در صورت انجام صحیح باعث می شود سایت در بازه زمانی قابل قبولی افزایش رتبه را تجربه کند و این افزایش رتبه نیز در پایدارترین حالت خود خواهد بود.
اگر قصد دارید وب سایت یا SEO خود را به تخصص رسانه های اجتماعی برون سپاری کنید، از صفحه SEO در وب سایت ما دیدن کنید.