مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

جنس نازل های مه پاش


اما همه آنها در تهیه کردن یک رطوبت ساز مرغداری با سطح کیفی مناسبی موفق نیستند. حضور رطوبت ساز مرغداری اگر قرار است باعث تداوم زندگی با نشاط تر مرغ های بالغ باشد، در تداوم زندگی جوجه ها تاثیرگذار است. با این کار آب به راحتی می تواند در محصولات نفوذ کنند و به رشد آنها کمک می کند.به مه پاش ها سیستم های بخار ساز هم گفته می شود چون اب انقدر ریز می شود که به صورت بخار از دستگاه خارج می شود.در واقع این وسیله به جای چند کارگر برای آبیاری کارایی دارد. این وسیله جهت شستشوی وسایل نقلیه سنگین و تمیز نمودن نقاطی که دسترسی به آن ها دشوار است، مناسب خواهد بود. در ایران اکثر کارواش ها به صورت سنتی احداث می شود به این صورت که نیروی انسانی به وسیله پمپ کارواش به شست و شوی خودرو می پردازد. در پاره ای از موارد شاهد بیماری های بسیار عجیبی مانند کانیبالیسم یا خودخوری در پرندگان هستیم.اما در صورت استفاده درست از یک سیستم خنک کننده مرغداری که می تواند در قامت یک مه پاش مرغداری باشد، عملا شرایط زیستی ایده آلی را برای آنها فراهم خواهیم کرد.

در ادامه دو مدل از رایج ترین برس های مورد استفاده در دستگاه کارواش تمام اتوماتیک را بررسی خواهیم کرد. اگر شما به عنوان مصرف کننده بتوانید به خوبی از دستگاه کارواش خانگی مواظبت کنید و به صورت اصولی و استاندار از آن بهره ببرید، خواهید دید که دستگاه کارواش خانگی به همراه لوازم آن تا سالیان سال بدون هیچ گونه نقص و عیبی کار خواهند کرد. به گونه ای که امکان حمل و جا به جا شدن آسان را به تمام نقاط محیط را دارد. لذا عملاً مرغ ها در یک محیط جهنم گونه زندگی می کنند و دائماً در حال له له زدن هستند. این سالن ها در هر دوره جوجه کشی باید به سرعت از حجم بالای مرغ های گوشتی، انباشته شده و دوره مذکور را به سرعت طی نمایند تا مرحله بعدی از دوره جوجه کشی آغاز شود. کاربرد مه پاش در مرغداری همراه با آغاز عملیات جوجه کشی تا جوجه ریزی در سالن های مرغداری بسیار جدی تر از هر زمان دیگری است. یک کاربرد مه پاش در مرغداری، کمک به پرندگان برای کاهش دمای بدن آنها در فصول گرم از سال می باشد. نازل مه پاش که از جنس استیل یا برنج می­باشد و برای پودر ساختن آب کاربرد دارد.

این گروه از مه پاش ها میتوانند قطرات آب را تا قطر ۳ میکرون الی ۵ میکرون پودر کنند. هر چه میزان ذرات آب پودر شده در هوا بیشتر باشد، سیستم مه پاش عملکرد بهتری دارد. تایمر دیجیتال:دارای یک نمایشگر دیجیتالی است که ساعت و برنامه ابیاری بر روی آن نمایش داده می شود.تعداد دفعات ابیاری و میزان مصرف آب نیز بر روی نمایشگر نشان داده میشود. چرا که رطوبت مناسب در هوا به شکل یک عایق ناپیدا مانع از توسعه سرمای خشک و کشنده در محیط سالن مرغداری خواهد شد. در نتیجه سیستم های متعادل کننده دمای سالن مرغداری نمی توانند شرایط ایده آل را تامین نمایند.دما در یک سالن مرغداری که خشک و فاقد رطوبت است، به شدت نوسان دارد. دمای آب ورودی به پمپ جهت طول عمر بیشتر اورینگ ها بایستی حداکثر 30 الی 40 درجه باشد. در نتیجه افزایش حتی چند درجه ای دمای محیط باعث گرم شدن بیش از اندازه اندام مرغ خواهد شد. لذا در صورت استفاده از مه پاش مرغداری و کوتاه کردن دوره رشد مرغ ها، کاملا در بهره وری سالن های پرورش مرغ تاثیرگذار هستیم.

لذا خیلی مهم است که از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات در تکمیل دستگاه مه پاش مرغداری بهره مند باشید. یک سیستم کارآمد در سرمایش مرغداری وقتی تاثیرگذار و با کیفیت است که بتواند در کنار مهارت های شرکت مونتاژ کننده از حضور قطعات فنی با کیفیت نیز بهره مند باشد. سیستم خنک کننده مرغداری یک سیستم با مونتاژ کارگاهی است و غالباً شرکت های مجری در اجرای چنین سیستم هایی تنها در مقام مونتاژ کننده نهایی محصول هستند. از این رو نگاه تولیدکننده در نحوه مونتاژ نهایی سیستم خنک کننده مرغداری در کیفیت نهایی دستگاه تاثیرگذار است.در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه مونتاژ تولید انواع مه پاش مرغداری دیسکی و نازلی فعالیت جدی و مستمری دارند. تولیدکنندگانی که سال ها است در عرصه طراحی انواع سیستم خنک کننده مرغداری هستند، قطعاً بهتر و با اطمینان بالاتری به نسبت از تازه کارها سیستم مه پاش مرغداری را آماده می کنند.

جنس نازل های مه پاش