مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

آپدیت 21h1 ویندوز 10 چیست

آپدیت 21h1 ویندوز 10 نوعی بسته ی فعال سازی است  که برخی از ویژگی های خاص مخفی نسخه ی 20h2 را دارا می باشد. با وجود اینکه این آپدیت شاید کوچک ترین به روز رسانی بزرگ ویندوز 10 باشد و به سختی بتوانیم آن را یک به روز رسانی بزرگ به حساب آوریم. اما  آپدیت 21h1 از بهینه سازی هایی برای سرویس windows hello برخوردار است. چنانچه شما از یک دوربین داخلی استفاده می کنید اگر یک دوربین خارجی سازگار با این سرویس را نصب کنید به شما این امکان را می دهد که از دوبین خارجی یه عنوان دوربین اصلی احراز هویت استفاده کنید.  در ادامه به قابیلت های یندوز 10 در آپدیت21h1  اشاره می شود.

پیشنهاد می شود:

صفر تا 100 راهنمای خرید سرور اختصاصی ویندوز

v     Windows defender application guard

این آپدیت بهینه سازی هایی را برای Windows defender application guard به دنیال دارد از جمله اینکه به  شما این امکان را می دهد مشکلاتی را باعث می شوند برخی فایل های آفیس با یک دقیقه تاخیر باز شوند  شناسایی کنید.  و این اتفاق زمانی محقق می شود که شما بخواهید از مسیر  UNC یا  SMBB فایل های مورد نظر خود را باز کنید.

v     Widows management instrumentation

 این بهینه سازی که در نتیجه ی آپدیت 21h1 فراهم می آید به شما این امکان را می دهد که group policy service  را تنظیم کنید و شرایط ویژه ای را برای دور کاری فراهم می آورد. در واقع در حال حاضر بسیار راحت تر از قبل می توانید در گروه های کاربری تغییر ایجاد کنید و از تغییرات مربوط به سیاست های گروهی پشتیبانی بگیرید.

چگونه آپدیت 21h1 ویندوز 10 را نصب کنیم؟

چنانچه شما تمایل دارید هم اکنون و زوتر از موعود از آپدیت 21h1 ویندوز 10 استفاده کنید دو تا راه پیش ای شما وجود دارد. 1. اتصال به windows insider   و کانال بتای مایکروسافت است. البته این نکته را مورد توجه قرار دهید که اگر شما نسخه ی اینسایدر را نصب کنید برای برگشت به نسخه ی عادی باید کمی منتظر بمانید تا نسخه ی انسایدر با بیلدهای انتشار عمومی هماهنگ شود.

2. آپدیت 21h1 ویندوز 10 را می توانید از طریق فایل ISO نصب کنید. اما برای نصب این فایل به سریال رسمی ونیدوز نیاز دارید.