مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

تمیز کردن پوست با کمک ابزار چگونه است؟

درمارولرها و برس های مخصوص پاکسازی پوست انواع مختلفی دارند که هم در خانه و هم در آرایشگاه ها یافت می شوند. در این روش سلول های مرده به صورت فیزیکی حذف می شوند. از طرفی می توان بعد از پاکسازی پوست از مرطوب کننده ها، ویتامین ها و مواد معدنی استفاده کرد. بنابراین آنها پوست را بهتر تقویت و تغذیه می کنند. با باز شدن منافذ پوست، جذب این مواد بهتر و سریعتر می شود. https://fatemehhabashi.com/

روش بالینی تمیز کردن پوست

پاکسازی پوست در کلینیک های پوست و مو یکی از روش های رایج این روزهاست. این کلینیک ها با راه حل های مناسب، پوستی شفاف و خیره کننده را به ما نوید می دهند. در مورد رایج ترین روش های پاکسازی پوست در کلینیک های زیبایی چه می دانید؟


i-microdermabrasion

این تکنیک برای کسانی که سعی در از بین بردن لکه های پوستی دارند توصیه می شود. برای لکه های قهوه ای، از این تکنیک می توان برای از بین بردن لکه های باقی مانده از جای جوش و زخم استفاده کرد.

بسیاری از مردم بر این باورند که میکرودرم ابریژن یک لایه برداری عمیق از پوست است که شامل پاشیدن کریستال ها و ساکشن سلول های مرده پوست است. اگرچه بعد از این تکنیک قرمزی و سوزش احتمالی وجود دارد، اما پوست شفاف و درخشان قطعا باقی خواهد ماند. زیرا این روش مبتنی بر تحریک پوست برای تولید کلاژن است.


خاک اره شیمیایی

همچنین برداشتن پوست با کمک مواد شیمیایی قوی امکان پذیر است و این نوع اغلب در بیمارستان ها انجام می شود. این نوع لایه برداری مشکلات بافت پوست را اصلاح می کند و حتی گاهی بر رنگ پوست تاثیر می گذارد.


ماساژ پوست و استفاده از غذا

ماساژ حرفه ای پوست به بهبود گردش خون در زیر پوست کمک می کند. یکی از راه های پاکسازی پوست لایه برداری و ماساژ است. نرم کننده های پوست اغلب برای مرطوب کردن پوست استفاده می شود. به این ترتیب جذب این مواد به سرعت اتفاق می افتد. در نتیجه پوست با کمک ماسک ها، ویتامین ها و مرطوب کننده ها عمیقا پاکسازی و تقویت می شود.

فواید پاکسازی پوست چیست؟

حذف سلول‌های مرده و ناخالصی‌ها از سطح پوست باعث می‌شود تا زیبایی و درخشندگی بیشتری نسبت به آنچه فکر می‌کنید به پوست شما برسد. اگر هنوز به این نتیجه نرسیده اید که آیا پاکسازی پوست ضروری است یا خیر، پس نگاهی به فوایدی که در ادامه به آنها می پردازیم بیندازید.


خداحافظ آلودگی

پوست شفاف یک کابوس برای باکتری های پوست است. از طرفی کثیفی ها و مواد آرایشی باقی مانده در منافذ پوست با کمک پاکسازی از بین می روند. بنابراین، پوست با روغن آلوده نمی شود. پوستی شفاف که آماده جذب مواد مغذی است.


به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند

با تغذیه عمیق پوست، به حفظ تعادل اسیدیته پوست کمک می کند. به این ترتیب پوست رطوبت مورد نیاز خود را حفظ کرده و به خوبی تغذیه می شود. بنابراین دیگر شاهد کشیدگی، رطوبت و خشکی بیش از حد پوست نخواهیم بود. از طرفی با آبرسانی به پوست، درخشندگی و لطافت آن تضمین می شود.


جلوگیری از التهاب و شل شدن پوست

ماساژ پوست با حرکات دایره ای و با نوک انگشتان می تواند به کاهش استرس و حفظ تعادل ذهنی کمک کند. ماساژ پوست با تحریک عروق لنفاوی و بهبود گردش خون به سم زدایی پوست کمک می کند. این باعث می شود پوست سالم تر و جوان تر به نظر برسد.


چربی اضافی پوست را از بین می برد.

آلودگی و چربی پوست یکی از عوامل اصلی آکنه و جوش است. با پاکسازی پوست از چربی، منافذ پوست به خوبی باز می شوند و در نتیجه احتمال ایجاد آکنه و جوش به حداقل می رسد. با این حال باید به روغن هایی که برای پوست مفید هستند توجه کنید. زیرا حذف آنها از روی پوست به دلیل پاکسازی بیش از حد باعث خشکی و التهاب پوست می شود.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

به حل مشکلات پوستی کمک می کند

حتی لکه های پوستی، پوست کدر، جای زخم و چین و چروک را می توان با پاک کننده پوست از بین برد. پاکسازی پوست اولین قدم در استفاده از مواد مغذی و تقویت پوست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد