مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

هتل برج های جمیرا امارات

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات چشمگیری شده است و به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در سفر به دبی شاهد ساختمان های بی نظیری مانند برج خلیفه، سواحل دلپذیر و صحرای پیامبر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید توجه به نکات مهم است. در ادامه، هدف آن بررسی کامل مسائل فوق است.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

یکی از مهمترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوا است. این شهر در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه آب و هوای این شهر برای کسانی که در مناطق گرم، سرد و کوهستانی زندگی می کنند مناسب نیست و وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بین بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن در حدود 48 درجه سانتیگراد است.

نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید از شنا و گشت و گذار در سواحل زیبا و جذاب دبی لذت ببرید. از هیجان کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

قبل از سفر به دبی، دانستن مدت زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز تهران به دبی مستقیم است و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبی بسیار مهم است. شهر مدرن دبی دارای مجلل ترین هتل های جهان برای اقامت بازدیدکنندگان است.

در زیر تعدادی از زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر را مشاهده می کنید.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی و همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

هتل اندرزو جمیرا: برج های امارات، جاده شیخ زاید



هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه دبی قرار دارد. وافی دبی مال در کنار این هتل زیبا واقع شده است. مواردی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP از جمله امکانات این هتل می باشد.

آدرس هتل رافلز: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره ای دیدنی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلف و متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس هتل تاج: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا 7 ستاره و دارای 202 اتاق در 27 طبقه است. از امکانات هتل می توان به 9 رستوران اشاره کرد که می توانید از انواع غذاهای بین المللی لذت ببرید. این هتل دارای منظره ای پانوراما از خلیج فارس است.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک هت دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه و تا ریزورت ساحلی دبی حدود 30 دقیقه با ماشین است. خدماتی که این هتل به مسافران ارائه می دهد شگفت انگیز و منحصر به فرد است و در سفر به دبی تجربه بسیار خوبی را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

آدرس هتل پارک حیات: دبی، قایق رانی و باشگاه گلف



هتل مینا السلام

هتل 5 ستاره مینا السلام در دبی دارای 292 اتاق است و از آنجایی که چشم انداز دریای شهر کویری تضاد جالبی با مناظر زیبای دریا و خلیج ایجاد می کند، قابل توجه است. ویژه. اتاقی برای معلولین و سالمندان.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در طی این تحقیق نکات مهم قبل از سفر به دبی بررسی می شود تا عزیزان سفری شیرین و خاطره انگیز داشته باشند. اگر در طول اقامت خود در دبی به ماشین نیاز دارید می توانید از شرکت اجاره سعادت خودرو اجاره کنید. صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی ارزش دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد