مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم


20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم شما در این مقاله قصد داریم تا پایان این مقاله در مورد امتیاز اسپم و دلایل افزایش امتیاز اسپم با ما همراه باشید.

امتیاز اسپم چقدر است؟

شاید از خود پرسیده باشید که حساب اسپم چیست و چه خطراتی در رشد آن وجود دارد.

امتیاز اسپم همان چیزی است که گوگل در وب سایت ها به آن نگاه می کند و جالب است بدانید که این عدد توسط گوگل بین 1 تا 5 قابل مشاهده است و سطح نمایش صفحات Maz کمی اغراق آمیز و دور از واقعیت است. همان ابزار برای یافتن و جایگزینی. پیچ و خم کافی است.

آمار هرزنامه ها را می توان به معنای واقعی سایت هایی که از بهترین ها استفاده نمی کنند یا به طرق مختلف قصد دور زدن مخاطبان را دارند تغییر داد.

تشخیص وب سایت شما توسط موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با موضوع وب سایت شما دارد، به عنوان مثال برای سایت های فروشگاهی و سایت های محتوا محور متفاوت است و عناصر تشخیص آنها متفاوت است.

وجود برخی بازدیدها و دسته بندی های مختلف و مطالب خالی برای جذب بازدید

اگر بخواهید گوگل و مخاطبان خود را فریب دهید و بخواهید روی تگ ها و متا تگ ها در نتایج جستجو کار کنید تا به نتایج برتر نزدیک شوید، این عاملی است که گوگل تشخیص می دهد. برای درک بهتر این موضوع می توانید مقاله سئو را مطالعه کنید. آنچه در آن در وبلاگ وجود دارد را بخوانید.

2: حذف تعداد کمی از لینک ها و برچسب های داخلی در مقالات

در مقالات مختلف بر لزوم ساخت تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم، تعداد لینک ها و تگ های بسیار کم یا زیاد باعث می شود گوگل متوجه ضعف داخلی سایت شما شود و به مرور زمان صفحات داخلی بیش از حد ضعیف می شوند. برای حذف کلمات از نتایج و افزایش امتیاز اسپم.

3: تنوع کم لینک های ورودی به سایت

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که بر افزایش بازدید و تبلیغ کلمه شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما توجه داشته باشید که تفاوت در لینک های وب سایت شما مهم است. هرچه تعداد لینک های بیشتری از آنها دریافت شود، امتیاز اسپم سایت شما بالاتر خواهد بود.

4: طول عنوان مقاله و عنوان فرعی

همیشه سعی کنید تا حد امکان از عناوین مناسب و مقالات کوتاه و برچسب ها استفاده کنید. یک مقاله طولانی یکی از دلایلی است که بازدیدکنندگان خود را از خواندن مقالات در سایت خود منصرف می کند و باعث می شود سایت شما اسپم شود. به عنوان رنگ پریده شناخته شود.

5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است

همانطور که گفتیم لینک های خارجی در بهبود کلمات کلیدی و افزایش تعداد بازدید موثر هستند، واضح است که یک سایت شروع کننده نباید لینک های خارجی زیادی داشته باشد.

ساخت لینک های خارجی و افزایش تعداد آنها بستگی به فعالیت داخلی سایت و سن دامنه دارد، پس یادتان باشد برای ساخت لینک های خارجی و بهبود وضعیت داخلی سایت باید 1 تا 2 ماه صبر کنید و بعد شروع به تبلیغات کنید. خارجی و شروع کنید. تعداد لینک های خارجی را افزایش دهید. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به سایت خود فرصت دهید تا عمر خود را افزایش دهد. این امر از طبقه بندی سایت شما به عنوان هرزنامه جلوگیری می کند.

6: طول URL صفحات داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای دسته ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: صفحه تماس موجود نیست

همیشه دسترسی تماس لازم را برای تماس یا گزارش قطعی ایجاد کنید، حتی در صفحات 404، یک جعبه تماس یا ارتباط آنلاین را در نظر بگیرید، یا از مخاطب بخواهید که اگر انتقاد یا پیشنهادی دارد، آن را فوروارد کند و به صفحاتی که دارای جعبه تماس هستند پیوند دهد. آنها را به اشتراک بگذارید و آنها را افشا کنید. این امر تاثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت مخاطبان شما دارد و باعث می شود گوگل متوجه شود که وب سایت شما کاربردی و فعال است.

8: توضیحات متا بسیار طولانی و استفاده بیش از حد از کلمات با کاما

مراقب توضیحات متا خود باشید. توضیحات متا را در این سایت توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله در جذب مخاطب بسیار موثر است و اگر متای توضیحات کوتاه مقاله را در نظر بگیرید باعث افزایش رتبه می شود. مقالات در سایت. از یک یا دو کلمه استفاده کنید و آن را به صورت نوشتاری و توصیفی کامل کنید و از کلمات و ویرگول بسیار کم استفاده کنید.

9: تکرار بیش از حد کلمات کلیدی پررنگ و مرتبط در محتوا

شاید جالب باشد بدانید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات مرتبط با موضوع مقاله می تواند سایت شما را به عنوان اسپم و ضعیف نشان دهد. از این کار اجتناب کنید و سعی کنید در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی دقت زیادی به خرج دهید. این کار را انجام دهید

10: استفاده از فونت و ادبیات اشتباه

گوگل در گذشته در تجزیه متون فارسی کاملا ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل اصلی در نتایج جستجو نمایش می داد، اما در آخرین به روز رسانی چارچوب خود، ترجمه دقیقی را برای سایت های فارسی زبان در نظر گرفت و متن فارسی را کاملاً تجزیه کرد. و چک، سعی کنید از ادبیات محتوایی متناسب با مخاطبتان استفاده کنید و از فونت های زیبا در محتوای خود استفاده کنید. شناسایی و کپی کردن متن برای خزنده های گوگل کار سختی نیست، که منجر به حجم اسپم در سایت می شود. گوگل باید در نظر بگیرد

11: عدم تعادل بین لینک های ارسال شده به سایت شما

پیوندهای خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی است و استراتژی های مهمی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن عملکرد عالی دنبال کنید. یکی از این استراتژی ها لینک سازی برای تبلیغات و صفحات داخلی و مقالات در وب سایت شما است. دریافت لینک های خارجی ، علاوه بر متن لنگر که مشاهده می کنید، عبارت صفحه ای که به آن لینک می دهید رتبه بسیار خوبی خواهد داشت، بنابراین در نظر داشته باشید که پیوندهای خارجی خود را به صفحات و دسته بندی های موجود و کامل تقسیم کنید. محتوا بسیار موثر است و خواهد بود. به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک خواهد کرد. این تعادل تضمین می کند که صفحات شما به طور منظم از قدرت لازم برخوردار هستند و اجازه نمی دهد رتبه سایت اسپم رشد کند.

12: ایجاد لینک در سایت های چینی و کره ای

شاید این موضوع برای شما هم تازگی داشته باشد، اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای به دلیل عدم وجود خزنده های گوگل مناسب و فاصله زبانی آنها با پلتفرم ایرانی و به خصوص بسیاری از وب سایت های چینی، امتیاز اسپم سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. کاربران فارسی و هندی فعال نیستند لینکی برای ارسال گزارش اسپم وجود دارد. در این سایت تا حد امکان لینک بسازید. ساخت لینک در وب سایت هایی با امتیاز اسپم بالا بازخورد منفی برای سایت شما ندارد و به یاد داشته باشید که سایتی که به آن لینک می دهید باید فعالیت و بازدید خوبی داشته باشد. به طور کلی وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ نویسی دارای امتیاز اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید که وبلاگ ایجاد شده باید دارای فعالیت و محتوای خوبی باشد. لازم به ذکر است که لینک ها در چندین سایت ساخته می شوند. دانشگاه ها و دولت های هند و چین هرزنامه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند و حتی سخنان شما را مجازات می کنند.

13: عدم تعامل بین سایت و شبکه های اجتماعی موجود در سایت

فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی برای زیبا جلوه دادن هر سایت، افزایش بازدید و بهبود دهان به دهان ضروری است. اگر صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به وب سایت خود پیوند دهید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم ایجاد لینک به سایت های خارجی تاثیر بسیار خوبی در افزایش رتبه سایت شما دارد اما به یاد داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به 1-2 عدد محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقاله

لینک هایی که در مقاله به دامنه های دیگر می دهید، حتما دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب کنید. این دامنه‌ها مانند: ویکی‌پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت که هم قدرت خوبی دارند و هم مقاله‌های پر مغز دارند، اما ذکر این نکته ضروری است که اصطلاحی که قرار است به این دامنه‌ها پیوند دهید، آن کلمه مرتبط است و قبل از پیوند دادن به این کلمه، کلمه را در این سایت ها جستجو کنید و اگر مقاله ای در این مورد وجود دارد، انجام دهید، این کار دامنه شما را تقویت می کند. در کلمات مختلف و به عنوان هرزنامه قابل تشخیص نیست

16: از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده نمی کند و خطا را بررسی نمی کند

اگر قصد دارید یک وب سایت بسازید، مطمئن شوید که گوگل آنالیتیکس را بعد از طراحی آن نصب کرده اید، زیرا فعالیت های مداوم در وب سایت شما را شناسایی می کند و برای گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

17: از اعداد در آدرس صفحه و مقاله استفاده نکنید

از ساختن اعداد فقط در URL های خاص خودداری کنید، که به سرعت امتیاز اسپم سایت شما را افزایش می دهد

18 نام خود را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد استفاده نکنید

19: تکرار کلمات مسموم

از به کار بردن کلمات سمی مانند شورت، 18 کلمه به ویژه مواد مخدر، ورزش با صحنه های کثیف در عناوین و برچسب های دسته بندی ها خودداری کنید و از تکرار آنها در مقالات خودداری کنید.

20: استفاده از پروتکل امن HTTPS ناموفق بود

این اطلاعیه برای سایت هایی که روی اطلاعات مخاطبان خود تاثیر می گذارند بسیار ضروری است و عدم استفاده از آن باعث افزایش امتیاز اسپم می شود.

لینک منبع: https://blogten.ir/20-spam-score/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد