مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

میز کنسول و آینه در پذیرایی منزل ایرانی، دکوراسیون منزل خود را خراب می کنید یا آن را جذاب می کنید؟


مجموعه ای از راهنماهای کنسول و آینه  توسط همکار گرامی سرکار خانم محمدی برای کاربران صفحه اینستاگرام اتود تهیه شده که با اجازه ایشان در سایت قرار گرفته است. مطالعه تجربیات افراد مختلف از خرید میز و کنسول آینه ای (مانند این مثال) و (این پیشنهاد) می تواند به شما کمک کند.

کنسول و آینه در پذیرایی خانه ایرانی، دکور خانه خود را خراب می کنید یا آن را زیباتر می کنید؟

انتخاب میز کنسول و آینه در پذیرایی خانه ای در ایران

میز کنسول تانیل چوب  و سری آموزش های یخی برای کاربران صفحه اینستاگرام اتود توسط شریک محبوبش سرکار خانم محمدی تهیه شده است که با اجازه وی در سایت قرار داده شده است. مطالعه تجربیات افراد مختلف در مورد خرید میز و کنسول آینه ای (مثل این مدل) و (این توصیه) برای شما مفید خواهد بود.

قسمت های دیگر این دوره شامل آموزش های تصویری دوره آنلاین زیبایی اتود است که می توانید بخشی از آن را در پادکست کوتاه زیر مشاهده کنید.

پخش کننده صدا

00:00

00:00

از کلیدهای بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

مذاکره با یک علامت تزئینی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

تصاویر و آموزش قسمت اول میزهای آینه و کنسول را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید. این مقاله به تدریج با بیش از 100 ایده زیبا در مورد تنظیمات و انواع لوازم جانبی این میزها در کنار سایر دسته بندی های آموزشی به روز می شود.

برای دریافت مشاوره در مورد انواع تجهیزات، برنامه ها و گزینه های خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها می توانید از مشاوره رایگان اتود استفاده کنید. این نکات ساده و کوتاه با دکوراتورها و معماران حرفه ای خیال شما را راحت می کند تا پول و زمان شما هدر نرود.

میز کنسول و آینه در لابی خانه ایرانی، دکوراسیون خانه خود را خراب می کنید یا آن را سرگرم می کنید؟

انتخاب کنسول و آینه در پذیرایی خانه ایرانی

مجموعه ای از آموزش های میز و آینه توسط همکار عزیز سرکار خانم محمدی اتود برای کاربران صفحه اینستاگرام ساخته شده که با اجازه ایشان در سایت قرار داده شده است. تحقیق در مورد تجربیات افراد مختلف از خرید میز و کنسول آینه (مانند این مثال) و (این توصیه) می تواند مفید باشد.

بخش هایی از این آموزش در قالب آموزش های تصویری کلاس های آرایش آنلاین اتود گردآوری شده است که در ادامه می توانید بخشی از آن را در قالب پادکست کوتاه مشاهده کنید.

پخش کننده صوتی

00:00

00:00

از دکمه های بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

مشاوره با یک دکوراتور باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.

تصاویر و دستورالعمل قسمت اول میز شیشه ای و راحت را در این مطلب مشاهده می کنید. این مقاله با بیش از صد ایده زیبا برای چیدمان و انواع متریال این میزها در کنار سایر قسمت های مطالعه به تدریج به روز خواهد شد.

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید انواع مبلمان، سفارش و انتخاب صحیح و اصولی می توانید از مشاوره رایگان دکوراسیون اتود استفاده نمایید. این مشاوره های ساده و کوتاه با طراحان داخلی و متخصصان املاک باعث می شود از اینکه پول و زمان شما هدر نرفته خیالتان راحت شود.

میز آرایش و کنسول مدرن

راهنمای خرید و چیدمان میز کنسول و آینه در دکور پذیرایی

تصاویر این بخش از استوری های اینستاگرام گرفته شده و تنها چند نظرسنجی حذف شده است. تداوم این آموزش به تدریج در این صفحه حفظ خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دروس آموزشی در کلاس های دکوراسیون آنلاین با استفاده از بیانی معمولی و دوستانه تدوین شده و فاقد قالب رسمی و ادبیات کتابی می باشد. امیدواریم این مجموعه عکس برای شما مفید واقع شده باشد.

خب، امروز قصد داریم در مورد آینه و میز کنسول  تانیل چوب    صحبت کنیم، شاید فکر کنید کاری نمی توان کرد! اما به نظر من این درس سختی است...


بیشتر نکاتی که می خواهم بگویم در جایی نوشته نشده است و به همین دلیل است که چیدمان میز کنسول در خانه های ایرانی اغلب به اشتباه می افتد.

خانه های کوچک با فضای محدود

اولین نکته این است که بهتر است در یک خانه کوچک و فضای محدود مثلاً در یک پذیرایی کوچک یا یک اتاق نشیمن متوسط ​​که بخشی از یک سالن بزرگ است از میز کنسول سبک استفاده کنید.

یعنی میزهایی با پایه بلند، بدون کابینت پایین و صفحه بالایی که در مقایسه با میز کنسول سنگین و حجیم، جلوه ای سبک و معلق دارد.

که این است که بگوییم؛

اگر میز در فضایی کوچک یا در فضایی بزرگ Mirror and console table اما باریک یا در پذیرایی بزرگ اما با جلوه کم نور و تاریک چیده شده باشد، قسمت پایینی میز باید تا حد امکان خالی باشد که باعث ایجاد احساس تنش و تنش می شود. سبکی، و حتی اگر میز کنسول سنگین به نظر می رسد. در فضا ایجاد نکنید



مبلمان و ملات عالی برای خانه های کوچک!

خب من بارها گفته ام و در این سایت نوشته ام و شما حتی متوجه نشده اید! که برای خانه های کوچک، استیل و مبلمان کلاسیک مناسب نیست.

حالا فرض می کنیم غیرممکن است! که شما این کار را انجام داده اید و اگر مبلمان استیل و طرح کلاسیک دارید، خانه شما بسیار استقبال می شود…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد