مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

راه حل نهایی برای دهکده جهانی دبی که امروز می توانید درباره آن بیاموزید


دبی شهر آسمانخراشهاست اما فراموش نکنید که این شهر در کویر ساخته شده و خارج از آن جاهای زیادی برای اکتشاف وجود دارد. راهنمای تفریحات رایگان دبی برای کمتر خالیشدن جیبها! نمایشگاههای این دهکده مرتبط با صید مروارید و لنج سازی (دو صنعتی که اقتصاد تاریخی دبی بر آنها استوار بود) هستند.در اینجا همچنین زندگی سنتی اعراب بادیهنشین و دهکدهی ساحلی با خانههای ایرانی، یک قهوهخانهی سنتی و یک بازار کوچک که بافندگان و سفالگران صنایعدستی خود را در آن میفروشند، بازآفرینی شده است. اگر سبک گذشته معماری را دوست دارید حتما سری به موزه معماری سنتی بزنید که برای یکی از شیخ های امارات بوده است و ابزارها و زیورآلات دهه های پیش را می بینید. به نظر شما چند روز لازم است تا تمام تفریحات دبی را ببینید و لذت ببرید؟ اگه واسه خرید به دبی سفر می کنید باید بدونید که منطقه درستی رو انتخاب کردین ، چون از نظر بازار ها ، پاساژ ها و مراکز خرید نزدیک ترین محله رو انتخاب کردین ، این منطقه به بازارهای نوستالژیک و قدیمیش شهرت داره و حسابی هم شلوغ و مورد توجه گردشگراییه که سالانه به دبی سفر می کنند . به همین خاطر موقع قدمزدن در این محله ممکن است با افرادی با خصوصیات ظاهری متفاوت مواجه شوید. فقط کافی است پاس Go Dubai All-Inclusive خود را در گوشی موبایل خود به همراه داشته باشید و آن را در جاذبههای انتخابی خود اسکن کنید. پاس دبی را خریداری کنید! با شروع از 1149 درهم برای یک گذرنامه دو روزه، این پاس به شما امکان دسترسی رایگان به برخی از جاذبهها و مکانهای دیدنی دبی را میدهد. ریورلند دبی در دبی پارک اند ریزوت با رودخانهای به طول یک کیلومتر، مقصدی عالی و البته کاملاً رایگان برای گردش است. البته کودکان، افراد مسن و معلول میتوانند به طور رایگان به موزه وارد شوند و هیچ هزینهای پرداخت نکنند.

Dubai world trade center view from car به همین دلیل غرفه ترکیه در دهکده جهانی دبی را با همان معماری عثمانی و سلجوقی خواهید دید. ساحل دریای سرزمین دریای آزاد، از بخش تاریخی دبی به جنوب می رسد و به ساحل جمیرا ساحل رزیدنس و امکانات بندر می رسد. نکته جالب دیگر این است که موقعیت فرودگاه دبی در یک منطقه شهری ساخته شده است، بنابراین تصور نکنید که فرودگاه بینالمللی کیلومترها دور از آبادانی است و باید دقایق زیادی در راه باشید تا به مرکز شهر برسید. 3-از دیگر حقایق جالب درباره برج خلیفه وزن آن است که معادل 100 هزار فیل و 5 هواپیمای بوئینگ 737 است. علاوه بر این، در پشت هر ظرف داستانی وجود دارد که تجربه را جالب تر می کند. صنعت گردشگری سهم عمده ای در اقتصاد جهانی دارد و تریلیون ها دلار درآمد ایجاد می کند و میلیون ها شغل را حمایت می کند. این سهم روستایی مشهور که طعم Goan را برای شما به ارمغان می آورد، یکی از رستوران های درجه یک در دبی است. اگر گذرتان به دبی افتاد و به دنبال مجموعهای بودید که تمامی امکانات تفریحی را در خود جای داده باشد، حتما سری به دبی مال زیبا بزنید، مطمئنا ویژگیهای منحصر به فرد آن موجب خواهد شد که یک روز کامل را برای بازدید از آن کنار بگذارید. شهری که سالهاست نامش را در کنار پیشرفتهترین شهرهای دنیا میبینیم و آن را با آسمان خراشهای بلند و زیبا به یاد میآوریم. ورودیه: ۵ درهم (۲۰ درهم برای ورود اتومبیل) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۰٫۳۰ شب (روزهای تعطیل: ۸ صبح تا ۱۱ شب) روزهای شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر ۵ سال) دارد.

خبر خوب این است که دارندگان امارات آیدیی یا افرادی که ویزای حین ورود و پاسپورت بیومتریک دارند، میتوانند با استفاده از گیتهای هوشمند به راحتی و سریع از بخش کنترل پاسپورت در فرودگاه بینالمللی دبی عبور کنند. خوب است بدانید که ساخت این فانفار عظیم برعهده کمپانی هلندی به نام «Hyundai Engineering and Construction» بود. بازدید از سواحل یکی از تفریحات رایگان دبی است کافیست به یکی از سواحل ورودی رایگان دبی بروید و از امکاناتی مانند زمین والیبال و … نخل جمیرا یک مجمع الجزایر مصنوعی در دبی است. نخل جمیرا مرکز لوکسترین هتلهای دبی از جمله آتلانتیس، جمیرا زعبیل سرای، وانانداونلی پالم و بسیاری دیگر است. مزیت اجاره خودرو در دبی این است که هزینه نگهداری ندارید و هر ماه میتوانید ماشین متفاوت بگیرید. برای بازدید از این گالری لازم نیست از خودرو خود پیاده شوید. تماشای آکواریوم از بیرون رایگان است برای ورود به تونل ۴۸ متری داخل این آکواریوم باید بلیت تهیه کنید. ورود به این مرکز هنری رایگان است و علاوه بر تماشای آثار و تجربههای هنری، میتوانید از کتابخانهی این مرکز نیز بازدید کنید. با پنجرههای بزرگ شیشهای طبقهی ۱۲۴، میتوانید به تمام منظرهی دبی برای عکاسی عالی اشراف داشته باشید. برج خلیفه با ارتفاع ۸۳۰ متر بلندترین برج جهان است و یکی از مناسبترین جاهای دبی برای عکاسی. آبنمای پالم جمیرا با ۱۳۰۰ متر مربع مساحت، ۳۰۰۰ چراغ الایدی و فوارههایی با ارتفاع ۱۰۵ متر، هماهنگ با محبوبترین موسیقیهای روز به رقص درمیآید و هر روز از غروب تا نیمهشب چشمها را به خود خیره میکند. عین دبی، بهعنوان یکی از هیجانانگیزترین مکان های تفریحی دبی، در مجموع 48 کابین دارد که به مدت 38 دقیقه در آسمان هستند تا یک دور کامل زده شود. یکی از مکان هایی که ترکیب عالی از دبی قدیم و جدید را می توانید در آن مشاهده کنید خیابان السیف است ، که یکی از بهترین مکان های رایگان دبی محسوب می شود.

علاوه بر زرق و برق این فروشگاهها میتوانید در نمایشگرهای بزرگ تبلیغات برندها و شوی مانکنها را مشاهده کنید. در این قسمت از نمایشگاه میتوانید کروکودیل ها را از نزدیک مشاهده کنید و با زیست شناسی، رفتار و وضعیت حفاظتی آنها آشنا شوید. در این بانک ۲۴۰۰ کد از ژنتیک موجودات مختلف مانند حشرات، گیاهان، حیوانات و دانه ها نگهداری می شود. دلفین بی دبی که در آتلانتیس پالم واقع شده، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا و یکی از محبوبترین دیدنیهای تور دبی است. دبی شهری شگفت انگیز است که معمولا به شهر طلایی معروف است، ترکیب فرهنگ سنتی و عربی و تفریحات محبوب باعث شده سفر به دبی یکی از خاطره انگیزترین تجربه های سفری شما باشد. لذا، برای لحظات شاد و به یادماندنی، سفری به پارکهای آبی دبی را تجربه کنید. موزه آینده دبی، بر خلاف تمامی موزههایی که تابهحال در عمرتان دیدهاید، شما را به سفری به گذشته دعوت نمیکند؛ بلکه تمامی اجزای تشکیلدهنده آن نشان از آینده دارند؛ آیندهای که دبی با تمام قوا در تلاش برای تسخیر آن است. ما در رسانا تلاش میکنیم تا هر آنچه برای لذت بردن از سفر و اقامت خود در دبی نیاز دارید، گردآوری کنیم! اگرچه در حال حاضر بلیطهای آن با قیمت 105 درهم برای هر فیلم عرضه میشوند، اما سینما گاهی اوقات نمایش رایگان نیز دارد، بنابراین باید همیشه گوش به زنگ باشید! آبشار با ۸۰ پمپ آب ساخته شده و سنسورهایی دارد که اگر قایقی در حال عبور باشد، ریزش آب را متوقف میکند. اگر میخواهید داخل شهر دوچرخهسواری کنید، به ند الشبا بروید، پیست دوچرخهسواری این محل نزدیک به پیست مسابقهی میدان است و منظرهی برج خلیفه و داونتاون دبی را دارد. شهر دبی به دو بخش دیره و بر دبی تقسیم شده است. علاوه بر تفریحاتی مثل بازدید از مراکز خرید دبی که رنگ و بویی تفریحی دارند یا پارکها و تفرجگاههای طبیعی که کاملا رایگان هستند، موارد خاصتری هم وجود دارد که معمولا با هزینههایی همراه هستند، اما در این مطلب سعی کردهایم نمونه رایگان آنها را در دبی جستوجو کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

اما این مجموعه همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه خارق العاده را در خود جای داده که بسیاری از آنها دارای چشم انداز زیبا از خط ساحلی و همسایه برج العرب جمیرا هستند. رستوران Carnival by Tresind دارای محیطی زیبا و مجموعه ای خوش طعم از غذاهای مدرن هندی با منوی فصلی مبتنی بر موضوع است. در این فرصت کوتاه یک روزه هم شما امکان رفتن به مکانهای بسیار زیبا و جذابی را دارید. باتری دوربین یا گوشی خود را شارژ کنید و به محلهی السیف در دبی قدیم بروید، جایی که مناظر زیبای دبی کریک، قایقهای داو سنتی و معماری تاریخی، قابهای زیبایی برای عکاسی به وجود میآورد و نمایی از سنت و فرهنگ اماراتی را به شما نشان میدهد. لطفا توجه داشته باشید که این شرکت در دبی دفتر فروش دارد و به صورت انحصاری برای شیخ های اماراتی تولید انجام می دهد. این بخش کاملا رایگان است اما حتما باید از قبل برای شرکت در آن ثبت نام کنید. همچنین نقاشی بالهای روی پنجره در برج خلیفه نیز یکی از محبوبترین جاها برای عکاسی در دبی است. بازار بور دبی (Bur Dubai Souk Market)، بازار خیابان الفهیدی (Al Fahidi Street) و بازار نایف (Naif Souq) سه بازار ارزان در این شهر است که گاهی اجناس را با تخفیفات ویژه عرضه میکنند. یک فروشگاه سوغاتی نیز در هیستریا وجود دارد که میتوانید از آن اجناس ترسناک برای سوغات ببرید.

از دیگر جذابیت های سافاری تماشای چشم انداز غروب خورشید به همراه 3 وعده غذایی شامل غذاهایی برای گیاه خواران است.تور سافاری بیابانی دبی بهترین راه برای دوری شلوغی شهر دبی است و همچنین تجربیاتی کسب خواهید کرد که هیچ وقت فراموش نمی کنید. در این ساختمان سبکهای هنری قدیمی زیادی به چشم میخورند. تصور کنید در حالی که با چشم اندازهای خیره کننده برج خلیفه و افق امارات متحده عربی برخورد می کنید، به خوشمزه ترین غذاهای آشپز خیابانی آسیایی دسترسی داشته باشید. این سبک طراحی متمایز را با بیش از 300 فروشگاه و بوتیک مغازه به نمایش میگذارد که تجربه خرید عالی را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. مرکز خرید وافی دبی با دارا بودن ۳۵۰ مغازه بی نظیر، یک تجربه خرید بی نظیر را به شما پیشنهاد میدهد. تعداد زیادی مغازه در آن جا وجود دارد که نقره جات ، سنگهای بدل الماس و پلاتنیوم می فروشند. پارک آبی وایلد وادی، سرزمین عجایب آبی شگفت انگیزی است که تضمین کننده سرگرمی بیپایان برای کل خانواده است. از سینماهای مدرن و باشگاههای تنیس تا پیستهای اسکیت برداری و تالارهای کنسرت، تمام انواع سرگرمی در اینجا قابل دسترسی هستند. این آبنما با پیشرفتهترین تکنولوژی روز زیر سایهی بلندترین برج جهان، سرگرمی بینظیر و البته رایگانی برای شما خواهد بود. شهر مدرن دبی یک مقصد گردشگری رویایی و صد البته یکی از فوتوژنیکترین جاهای جهان است. تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۳ - بستیکه بافت تاریخی شهر دبی است که توسط ایرانیان که از جنوب ایران به این شهر رفته اند ساخته شده است.

یک جواهر پنهان در جمعیت شلوغ الفاهیدی، اینجا یک رستوران ایرانی است که بخشهای سخاوتمندانه ای از کباب را برای شما به ارمغان می آورد. امروزه شما این فرصت ارزشمند برای دیدار از داخل یک خانهی سنتی را خواهید داشت. بازار سنتی (سوق) دبی واقع در دبی کریک، مرکز میراث تاریخی دبی در تجارت محسوب میشود و انواع ادویهجات، عطر و جواهرات را میتوان در آن یافت. همه اینها فقط به نفع این جواهرات صحبت می کند. وقتی سطح آن به ۵ برسد، این سرویس پیشرفت خواهد کرد و دبی به اولین شهر در جهان تبدیل خواهد شد که از قایقهای بدون راننده برای حملونقل عمومی استفاده میکند. این پارک برای والیبال، هندبال، بسکتبال، پیک نیک خانوادگی، دوچرخه سواری مناسب است.این پارک یکی از بهترین مکان های بازدید رایگان در تور دبی است. کانال آبی واقع در خیابان شیخ زائد دارای ۱۲ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری که برای علاقه مندان به این ورزش بسیار مناسب است نیمکت هایی در فضای باز ساحل وجود دارد که می توانید از آن برای تماشای آبشار مکانیکی این کانال استفاده کنید. دیدن یک فیلم همراه با خانواده یا دوستان یک گزینه عالی برای تفریح در دبی است که شما می توانید از ساعت هشت و سی دقیقه شب به تماشای آن در فضای باز مرکز خرید وافی دبی بپردازید. همچنین مدت زمان پرواز تهران به امارات دبی 1 ساعت و 10 دقیقه طول میکشد که در مقابل، زمان رسیدن به دبی با کشتی 7 الی 8 ساعت برآورد میشود. پس از رسیدن به دبی، باید کارت نول را دریافت کنید. این کارت هوشمند به خودی خود کاملاً رایگان نیست. پارک آبی اکواونچر در جزیره پالم دبی، به هیچ وجه و در هیچ روزی رایگان نیست اما یک مورد استثنا وجود دارد؛ روز تولد شما!

کافیاست تاریخ تولد خود را در وبسایت Aquaventure ثبت کنید تا کوپن رایگان مخصوص تولد خود را دریافت کنید. دسترسی رایگان برای پذیرش یک نفر و بدون هیچ همراهی اعمال میشود و فقط، در روز تولد شما معتبر است، اما میتواند یک بار در شش روز بعد از تاریخ تولدتان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این یک گزینه ایده آل برای کسانی است که می خواهند کمی بیشتر پول خرج کنند. برای به دست آوردن پول بیشتر در کیدزانیا، کودکان باید برای خود شغلی پیدا کنند و مشغول به کار شوند. تمامی این نکات باعث می شوند که از آکواریوم لاست چمبرز دبی به عنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه یاد شود. از آنجا باید حدود یک کیلومتر تا ورودی برج خلیفه در دبی مال پیادهروی کنید. ارتفاع این زیپ لاین از کف، حدود 170 متر می باشد و با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند. فعالیت های آب نمای دبی ۳۰/۱۳ تا ۱۴ و از ساعت ۱۸ الی ۲۳ می باشد افراد می توانند در این ساعات به صورت رایگان از این آبنمای موزیکال بازدید کنند. قابل ذکر است که تمام نمای بیرونی این برج از شیشه ساخته شده و بنا به گزارش تمیز کردن این تمام این شیشه حدود سه ماه وقت می برد. با رفتن به این پارک فوقالعاده محبوب که کنار آتلانتیس پالم قرار دارد، بهترین استفاده را از تعطیلات خود بکنید. شهردار این شهر مدرن و پر زرق و برق قصد دارد که این بازار را به یک مقصد گردشگری لوکس تبدیل کند، ناگفته نماند که در حال حاضر نیز این بازار شهرت جهانی دارد و برای گردشگران زیادی یکی از مهمترین دلایل گذراندن تعطیلات در تور دبی می باشد. اطراف بزرگراه شیخ زاید مملو است جاذبههای گردشگری و مراکز خریدی که هر یک به تنهایی میتوانند ساعتها گردشگران را درگیر خود کنند. خود این خبر به قدر جذاب است که گردشگران را مشتاق دیدن این ماه مصنوعی کند.

خیابان 24 دقیقاً همان چیزی است که غذاهای خیابانی از هند، ژاپن، چین و کره را برای شما به ارمغان می آورد. در کیدزانیا برای کودکان محیطی فراهم شده تا بتوانند زندگی را از نگاه بزرگسالان ببینند و تجربه کنند، برای کودکان شرایطی مهیا شده که می توانند به هر شغلی که علاقه دارند بپردازند و دقیقا همان کارهای والدینشان را انجام دهند. این رستوران غذاهای ترکیبی درجه یک را برای یک تجربه ناهار خوری واقعاً لوکس و بی نظیر به دبی می آورد. سواحل جمیرا و پارک مشرف بهترین جاذبههای این شهر برای طبیعت دوستان هستند. بخش کارتونی این شبکه در واقع اولین بخش از پارک IMG دبی است. در این عنوان به معرفی بهترین رستوران های دبی می پردازیم. این خیابان درامتداد منطقه نهر دبی واقع شده است که به دلیل تاریخی بودن، این مکان بازسازی شده است. ریورلند دبی از جمله موارد جدیدی است که این مکان را به بازدید کنندگان می دهد که تجربه سفر در ۴ زمان مختلف را داشته باشند. سیتی سنتر دیره، فستیوال سی تی مال، مرکز خرید ابن بطوطه و مرکز خرید مرکاتو از دیگر مراکز خرید دبی به شمار میآیند که بازدید از آنها را به شما توصیه میکنیم. سیتی سنتر قبل از ساخته شدن مراکز خرید ابن بطوطه، امارات مال و دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دبی بود. به محلهی تاریخی دبی بروید و زیباییهای هنری آمیخته با سنت و فرهنگ آن را کشف کنید. بیشتر گردشگرا،ن، دبی را به آسمانخراشهای درخشان و بهروزترین فناوریها میشناسند. نمیشود از دبی بازدید کنید و رفتن به بالای برج خلیفه در برنامهتان نباشد. حدوداً بالای ساختمان یک فرودگاه هلیکوپتر بینظیر توسط یک پایه نصب شدهاست.

طبقات این کتابخانه به موضوعات مختلف از تاریخ و هنر تا تجارت و کسبوکار اختصاص داده شدهاند و بخشهای دیگری از جمله سالن کنفرانس و محل بازی کودکان نیز در این ساختمان وجود دارد. ساختمان به گونه ای ساخته شد که در مرکز باشد و ورودی های فراوانی داشته باشد و بگونه ای ساخته شد که با معماری ساختمان های اطراف دبی هم خوانی داشته باشد. القدره همچنین دریاچهای به شکل دو قلب و یک پیست دوچرخهسواری نیز دارد و در اطراف آن میتوانید از حیات وحش شامل انواع پرنده نیز دیدن کنید. نمایشهایی که اینجا برگزار میشود، ساختمانهای اطراف را به صفحه نمایش خود تبدیل میکند و این حس را به بازدیدکننده میدهد که در دنیای نور و صدا و آب غرق شده است. در این پارک با استفاده از فناوریهای پیشرفته به موجودات در دنیای رایانه، جان بخشیده میشود. در زندگی شلوغ دبی، این رستوران جذابیت دنیای قدیمی دیلای تاریخی را به ارمغان می آورد. از تماشای بادگیرها و ساختمانهای ساخته شده از سنگ و چوب لذت ببرید و فراموش نکنید به موزهی قهوه، موزهی سکه و موزهی العقیلی شاعر در الراس نیز سر بزنید. با گردش در بزرگراه شیخ زاید میتوانید از تماشای معماری زیبای موزهی آینده لذت ببرید، نوک برج خلیفه را بر فراز آسمان ببینید و از قاب دبی بازدید کنید. در دبی رستوران های بین المللی بسیاری با انواع مختلف غذا وجود دارد.

دمای هوای این پیست اسکی در کلیه فصول سال به یک اندازه است و برفهای آن هرگز آب نمیشوند؛ زیرا با استفاده از سیستم خنککننده و پخش ذرات آب در هوا، برفها همیشه سفید و درخشان باقی میمانند و یخ زمین از بین نمیرود. با توجه به آب و هوای بسیار گرم دبی، چنین پیست اسکی با کلیه خدمات و تجهیزات مرتبط با امکانات یک پیست بسیار جذاب و دیدنی است. با حال و هوای آرام و روستایی و طعم تند از گوا، توصیه می شود این رستوران را امتحان کنید. اما دغدغهای که بسیاری از مسافران آن ممکن است داشته باشند، برنامهریزی یک سفر با بهترین تفریحات و امکانات و در عین حال کمترین هزینه است. هتل حیات ریجنسی (Hyatt regency Hotel Dubai) را میتوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره با کیفیت و عالی در شهر دبی نام برد که موقعیت مکانی مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری دبی مانند مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید صحرا، آکواریوم شارجه و برج الخلیفه می باشد و همچنین امکانات رفاهی عالی ارائه میدهد. مثل همه شهرها و کشورهای دیگر، در دبی هم بسته به این که چقدر هزینه کنید و چقدر زمان صرف میکنید، میتوانید کالاهای متعددی پیدا کنید. تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۳ - شاید کمتر کسی بداند شهر دبی از دو بخش تاریخی و محله های سنتی تشکیل شده است و اگر دوست دارید در بازار های سنتی و محله های قدیمی بروید که از جاذبه های رایگان استفاده کنید.با ما همراه باشید. تفریحات رایگان دبی ۲۰۲۳ - کتابخانه محمد بن راشد با معماری خاص شبیه به رحل قرآن ، در محله الجداف واقع شده است.

یک تور پیاده روی در محله تاریخی الفهیدی (Al Fahidi Historical Neighbourhood) شما را کاملا به دبی قدیم میبرد. از این جاذبهها میتوان به آکواریوم و باغ وحش زیردریایی دبی اشاره کرد که یکی از بزرگترین آکواریومهای سرپوشیده در جهان است و بیش از ۱۰۰ گونهی دریایی شامل کوسهی ببری و سفرهماهی را در تانک ۱۰ میلیون لیتری خود جای داده است. دبی با مناظر ساحلی خیره کننده، امکانات رفاهی مجلل، و تابش آفتاب در تمام طول سال، بهترین اقامتگاه ساحلی را ارائه می دهد. محلهایی برای طبخ باربیکیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسکهای فروش غذا ونوشیدنی از دیگر امکانات این پارک میباشند. Bollywood Parks Dubai که در مساحتی بیش از 230 هکتار ساخته شده است؛ در واقع اولین پارک موضوعی بالیوود در جهان است که کاملا به صنعت فیلمسازی هند اختصاص یافته است و با اجراهای زنده و رقصهای گروهی حالوهوای فیلمهای نام آشنای هند را برای شما یادآور میشود. قطعا شما هم در طول سفر به دبی، دوست دارید عکسهای زیبایی را برای مرور خاطرات یا پستکردن در شبکههای اجتماعی بگیرید. لباسهای شنا و حوله و زیرانداز خود را بردارید و از خنکی آب و مناظر زیبایی ساحل دبی لذت ببرید. این مسیر ۱۱ کیلومتر طول دارد و از یک سر بخش هلالی پالم تا سر دیگر کشیده شده است و مناظر زیبایی را پوشش میدهد. از مزایای ساحل ام سقیم، نزدیک بودن به برج العرب، بنای آسمان خراش و شگفت انگیز دبی است و به همین دلیل این ساحل محل بسیارعالی برای عکاسی می باشد. اگر به سوق طلا سری زدید، حتما سعی کنید با هر فروشگاهی که وارد آن می شوید داد و ستد کنید، چراکه تقریبا همه ی فروشگاه ها حاضر اند با داد و ستد، قیمت بهتری برای محصولاتشان پیشنهاد دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد