مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

یک کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد؟


یک عطر بسیار زیبا و کلاسیک با کاربردهای متعدد، بله، ما در مورد فونداسیون صحبت می کنیم. زیرسازی منسجم که به پوست حس نرمی می بخشد مهمترین ویژگی یک کرم پودر خوب است.

اگرچه تاریخچه این محصول آرایشی بسیار طولانی است، اما امروزه با همان فرمول های قدیمی ارائه نمی شود. در تولید کرم پودرهای مدرن از فرمول های مختلفی استفاده می شود و محصولات مختلفی برای انواع پوست ساخته می شود. کرم پودرهای جدید به شما این امکان را می دهند که به راحتی جلوی آینه آرایش کنید، هر کجا که هستید. بدون استفاده از برس های کثیف یا بسته بندی های حجیم. اگر می خواهید ویژگی های یک کرم پودر خوب را بدانید، این مقاله را از وبلاگ دارو بخوانید.

چرا ما وسواس داریم؟

امروزه صفحات آرایشی مختلفی در وب و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد که ما را نسبت به لوازم آرایشی که استفاده می کنیم حساس تر کرده است و گاهی این حساسیت به مرز وسواس می رسد.

تا زمانی که در صنعت کار نکنید، واقعاً نیازی به وارد کردن جزئیات مراحل ساخت کرم پودر برای دانستن ویژگی های یک کرم پودر خوب ندارید.

در عین حال باید نکات کلی بسیاری را برای استفاده صحیح از لوازم آرایشی و بهداشتی بدانید و از طراوت پوست خود لذت ببرید. در این مقاله از بلاگ دارو به بیان مهمترین ویژگی های کرم پودر می پردازیم.

چند نوع کرم پودر داریم؟

در حال حاضر سه نوع کرم پودر پرطرفدار در بازار داریم که به صورت پودر، مایع و کرم موجود است. برای بررسی ویژگی های یک کرم پودر خوب باید ویژگی های همه این محصولات را بدانید و بهترین را برای پوست خود انتخاب کنید.

خامه زده شده

این یک پودر آرایش سبک است که از گرانول های رنگی تشکیل شده است. مواد تشکیل دهنده کرم پودرها معمولاً مواد معدنی یا تالک هستند. کرم پودرهای ساخته شده از این مواد پوشش بسیار بالایی دارند و به پوست درخشندگی می بخشند.

این کرم پودرها برای استفاده روزانه مناسب بوده و به دلیل سبک بودن می توانند ساعت های طولانی تری روی پوست استفاده شوند.

خامه فرم گرفته خامه فرم گرفته است

کرم مایع پودر شده به سختی به طور یکنواخت روی کل سطح پوست پخش می شود. این پودرها به صورت کرم تولید می شوند و امکان پخش یکنواخت مواد را روی پوست فراهم می کنند.

قبلا این کرم پودرها فقط در صنعت گریم و فیلم سازی استفاده می شدند اما امروزه از طریق شرکت های آرایشی و بهداشتی در دسترس عموم قرار می گیرند.

اگرچه این کرم پودرها شگفت انگیز هستند اما به دلیل بافت سنگینی که دارند برای پوست شما مناسب نیستند و برای استفاده روزانه چندان مفید نیستند. می توانید از آنها در یک رویداد خاص استفاده کنید.

کرم پودر مایع

کرم پودرهای مایع به روش های مختلف و برای انواع پوست فرموله می شوند و شما می توانید برای هر سلیقه ای یک کرم پودر مایع پیدا کنید.

برای کسانی که به پوست صاف و شفاف اهمیت می دهند یا کسانی که تمایل به ایجاد رنگ کرم مات روی پوست خود دارند، کرم پودر مخصوص خود را برای همه این مواقع داشته باشند.

اما این کرم پودر ممکن است برای انواع پوست مناسب نباشد. اگر برندی برای شما کار نمی کند، می توانید به راحتی به برند دیگری تغییر دهید. کرم پودر مایع را می توان به طور یکنواخت روی پوست پخش کرد و نسبت به سایر کرم پودرها چربی بیشتری دارد.

نکات اساسی برای تعیین یک کرم پودر خوب

پوست های مختلف ویژگی های منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، افرادی که پوست خشک دارند ممکن است متوجه شوند که کرم پودر صورتشان را پوسته پوسته می کند و برایشان خوب نیست. از سوی دیگر، افرادی که پوست چرب دارند ممکن است متوجه شوند که کرم پودرهای مایع به پوست نمی چسبند و آثاری از خود به جای می گذارند.

هر پوستی به چیزی متفاوت نیاز دارد. برای انتخاب و درک ویژگی های بهترین کرم پودر، بافت پوست باید در نظر گرفته شود. بهتر است انواع کرم پودر را امتحان کنید و همیشه روی یک محصول تمرکز نکنید زیرا برای سلامتی و امنیت خود بهتر است بهترین را انتخاب کنید و باید به این موضوع توجه کرد.

یک کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک زیرسازی خوب سبک است و به خوبی روی پوست می‌نشیند و به شفاف‌تر و صاف‌تر به نظر رسیدن پوست کمک می‌کند، اما نه خیلی سنگین. کرم پودرهای سنگین منافذ پوست را می بندند و از تنفس پوست جلوگیری می کنند، بنابراین نمی توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

دارای مواد اولیه مرغوب بوده و کلیه مجوزهای لازم را از مراکز بهداشتی درمانی دریافت کرده است. به راحتی برداشته می شود و به ساختار پوست آسیب نمی رساند.

این رنگ سایه های زیادی دارد، بنابراین می توانید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت دارد. ماسک فوق العاده ای است و به راحتی می تواند آکنه و ناهمواری های پوست را بپوشاند.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک کرم پودر خوب این است که به پوست شما می آید و نیازهای مختلف پوست شما را برآورده می کند.

نتیجه

فرمول کرم پودرها مدام در حال ارتقا و بهینه سازی است و به همین دلیل دانستن خواص یک کرم پودر خوب کمی مشکل است.

مهم ترین نکته ای که در انتخاب پودر باید به آن توجه کنید، سازگاری آن با نوع پوست کاربر است و برای رسیدن به این هدف ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید محصول مناسبی را برای آن انتخاب کنید.


مشاهده ادامه: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد