مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مه پاش مرغداری


سالن دربسته و بدون فضای مناسب برای نگهداری جوجه ها و محیط آن یکی از مهم ترین ملزومات استفاده از سیستم بستر مرغ می باشد. از آنجایی که این سیستم ها توانسته اند نظر بسیاری از مرغ خانه ها را به خود جلب کنند، با مزایای مهمی که به همراه دارند، توصیه می کنیم در خرید مه پاش معطل نکنید. سیستم های مه پاش کاربردهای زیادی در پرورش طیور دارند که یکی از آنها ایجاد رطوبت و جلوگیری از مرگ و میر مرغ است. بنابراین، اگر نمی خواهید به دلیل گرمای بیش از حد و کمبود اکسیژن در مرغداری آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شوید، با ما در بازرگانی آب نرو به عنوان تامین کننده پیشرو سیستم های مرغداری همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم لانه سازی پرنده چیست؟

استفاده از سیستم های مه پاش در مرغداری ها به دلیل کارایی بالا فرصت های زیادی را ارائه می دهد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این سیستم در مرغداری ها افزایش رطوبت برای جلوگیری از تلف شدن جوجه ها می باشد. در مرغداری های تجاری، جوجه ها فضای کافی برای پرسه زدن ندارند. بنابراین شیر باید به گونه ای باشد که دمای بدن حیوان بالاتر از حد طبیعی نباشد. همچنین می تواند از گسترش بیماری ها و عفونت ها جلوگیری کند.

استفاده از سیستم مرغ در مواردی که ضدعفونی ضروری باشد از جمله شرایط ذکر شده قابل استفاده می باشد. این سیستم بهترین راه برای خنک کردن مرغ در نظر گرفته می شود. به این ترتیب که با استفاده از پمپ ها و لوله های مخصوص، آب پرفشار از طریق بینی پخش می شود و در اثر تبخیر آب، دمای جوجه خانه کاهش می یابد و میزان گرد و غبار و بو در مرغ خانه کاهش می یابد. نیز کاهش می یابد. در نهایت استفاده از دستگاه مرطوب کننده رطوبت محیط را افزایش داده و محیط مساعدی را برای رشد پرندگان ایجاد می کند.

مزایای استفاده از مه در پرورش طیور

هرکسی که در زمینه پرورش طیور و پرندگان فعال است باید بداند که استفاده از مه پاش چقدر اهمیت دارد. انواع مختلفی از این سیستم ها وجود دارد که هر کدام با رعایت معیارهای خاصی ساخته می شوند. اگرچه مدل های قدیمی مه پاش ها کارایی کافی را نداشتند، اما امروزه می توانید این محصولات را با بالاترین کارایی و قابلیت خریداری کنید.

برای خرید سیستم دافع مرغ می توانید به وب سایت بازرگانی آب نیرو مراجعه کرده و از طریق خرید اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. سیستم های آبپاش ما با قیمت های بسیار مقرون به صرفه و دارای مزایای مهمی هستند که از جمله مهمترین ویژگی های خرید سیستم آبپاش مرغداری می توان به موارد زیر اشاره کرد: https://it-planet.ir/58707

استرس گرمایی را کاهش دهید.

رشد پرندگان را افزایش دهید

افزایش بهره وری تولید طیور

حداقل دمای بدن پرندگان

ایجاد شرایط راحت در فصل گرما

جلوگیری از درگیری بین پرندگان

تهویه مطبوع اضافی است

از بین بردن بوهای نامطبوع از محیط

افزایش مقاومت پرندگان در برابر بیماری ها

ایجاد محیطی راحت برای تنفس پرندگان

جدا از مزایا و شرایط مساعدی که منجر به رشد و تولید بیشتر طیور می شود، مطمئن باشید که ضرر و زیان کاهش یافته و مرغداری شما موفقیت و سود را به همراه خواهد داشت.

باس پرنده را از بازرگانی آب نیرو خریداری کنید

برای سهولت در خرید مه پاش مرغ، گزینه خرید آنلاین را برای کاربران فراهم کرده ایم. با استفاده از لینک های موجود در وب سایت ما به آدرس abniro.com می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. هدف ما فراهم آوردن شرایط مطلوب برای فروش انواع سیستم مه پاش با بهترین قیمت می باشد. جهت اطلاع از مشخصات و قیمت محصولات مورد نیاز با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید. پس از سفارش در اسرع وقت محصول خود را دریافت خواهید کرد. در صورت وجود سوال یا مشکل پیشنهاد می شود با همکاران ما تماس گرفته تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

اجزای انواع مه پاش مرغ ساخته شده از موادی که از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری می کند. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه آسیب، سریعاً تعمیر آن توصیه می شود. اطمینان حاصل کنید که سطح رطوبت سالن با معیارهای لازم مطابقت دارد. این به این دلیل است که کاهش یا افزایش بیش از حد می تواند مشکلاتی ایجاد کند. به همین دلیل اصل کنترل رطوبت هنگام استفاده از سیستم رطوبت جوجه اهمیت دارد. توصیه می شود سطح رطوبت کف و هوای سالن را به دقت ارزیابی کنید.

اخرین حرف

هنگام خرید سیستم سقف خانه مرغداری، مطمئن شوید که محصول را از یک شرکت معتبر خریداری کنید. شرکت هایی با سال ها تجربه در این زمینه می توانند محصولات با کیفیت بهتری را در اختیار مشتریان قرار دهند و هرگز اعتبار آنها را برای سال ها محصولات بی کیفیت زیر سوال نبرند. از آنجایی که سیستم مه پاش طیور یکی از ملزومات هر سوله مخصوص پرورش و تولید طیور می باشد، ما در بازرگانی آب نیرو توانسته ایم این سیستم ها را مطابق با استانداردهای بین المللی و با قیمت مناسب عرضه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد