مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

خرید ملک در قبرس شمالی


خرید ملک در قبرس شمالی محبوب ترین راه برای مهاجرت به این کشور و اخذ حق اقامت در قبرس شمالی می باشد. قبرس شمالی یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که در سال های اخیر به دلیل داشتن دانشگاه های مجهز و باکیفیت، هزینه های پایین زندگی، در دسترس بودن ویزا و ... به یکی از مقاصد محبوب ایرانیان تبدیل شده است. .

شرایط  با توجه به رونق این کشور بسیار مساعد است و می توانید با 125000 یورو (135000 دلار) در این کشور صاحب خانه شوید و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. یکی دیگر از مزایای این روش مهاجرتی این است که برای خرید خانه در قبرس شمالی نیازی به گذراندن مراحل ویزا ندارید و مراحل لازم را انجام می دهید، کافی است در بدو ورود به این کشور ویزای فرودگاهی دریافت کنید. موسسه مهاجرتی GO2TR با بیش از 15 سال سابقه در زمینه مهاجرت آماده است تا شما و خانواده تان را در این سفر همراهی کند و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد. برای شروع فرآیند خرید خانه در قبرس شمالی می توانید هم اکنون با کارشناسان GO2TR تماس گرفته و از مشاوره تلفنی اولیه رایگان بهره مند شوید. همچنین هنگام رزرو جلسه مشاوره مهاجرتی، واجد شرایط بودن خود را برای خرید ملک در این کشور بررسی کنید.


شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

مناطق مدیترانه بهترین مقاصد تعطیلات در جهان هستند، اما برای برخی افراد یک تعطیلات کافی نیست و ترجیح می دهند تعطیلات خود را دائمی کنند و برای همیشه در قبرس شمالی بمانند! قیمت ملک در قبرس شمالی ارزان تر از هر جای دیگری در دریای مدیترانه است. قیمت خرید ملک در قبرس شمالی نصف قیمت ملک در قبرس جنوبی و اسپانیا است.

این کشور از موقعیت جغرافیایی خوبی بهره می برد و در منطقه ای عاری از آلودگی قرار دارد. برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید درخواست خود را در انجمن شهرداری این کشور ثبت کنید و یک پروسه 6 ماهه را تا تایید درخواست خود دنبال کنید. اولین نکته در مورد خرید ملک در قبرس شمالی این است که هر فرد یا زوج فقط می توانند یک ملک خریداری کنند و اجازه خرید چند ملک را با هم ندارند. ملک مورد نظر باید حداکثر 1338 متر مربع مساحت داشته باشد. اما اگر ملکی که خریداری می کنید متعلق به یک فرد خارجی (غیر قبرسی) یا ترک باشد، هیچ محدودیتی در اندازه ملک وجود ندارد.

انواع ملک در قبرس شمالی

فرآیند خرید ملک در قبرس شمالی بسته به سند ملکی که به دنبال آن هستید متفاوت است. در قبرس شمالی املاک و مستغلات به روش های مختلفی فروخته می شود که در زیر به آنها اشاره می شود:

مالکیت ترکیه: قبل از تقسیم قبرس به شمال و جنوب در سال 1974، این سرزمین ترکیه بود.

املاک خارجی: املاکی که قبل از سال 1974 متعلق به اروپایی ها یا سایر خارجی ها بود.

اموال قبرس: تمام اموالی که دولت قبرس به عنوان غرامت به ترک های قبرسی که زمین های خود را در جنگ 1974 از دست داده اند داده شده است.

املاک TDM: شامل املاکی است که پس از سال 1975 توسط دولت قبرس شمالی به مهاجران ترک و طبقه کارگر اعطا شده است.

املاک اجاره شده: اموال دولتی که با اجاره بلندمدت 49 ساله قابل خریداری است. شما می توانید درخواست خرید خود را از طریق وکیل مهاجرت یا مستقیما به وزارت گردشگری قبرس شمالی ارسال کنید.

Freehold: برای خرید این ملک باید شخصاً با مالک قرارداد ببندید. شما و فروشنده باید زیر نظر وکیل قراردادی تنظیم کنید و جزئیاتی مانند قیمت نهایی ملک، مهلت تکمیل خرید و سایر شرایط را در آن ذکر کنید و هر دو آن را امضا کنند. سپس درخواست را به وزارت کشور ارسال کنید و منتظر پاسخ به درخواست باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد