مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

مجله آسمونی

مجله اینترنتی آسمونی

آشنایی با قطعات پکیج ایرانی رادیاتور و نحوه کار آنها


اگر از پکیج رادیاتور ایرانی برای سیستم گرمایش منزل خود استفاده می کنید، در مورد قطعات پکیج رادیاتور ایرانی چه می دانید؟

به گفته کارشناسان این حوزه، ترجیحاً کاربران پکیج اطلاعات کلی از اجزای پکیج را داشته باشند تا در صورت خرابی، بتوانند پکیج را به درستی عیب یابی و تعمیر کنند. همچنین اگر با قطعات و نحوه کار آنها آشنایی دارید، می توانید تا رسیدن تعمیرکار از عهده کار برآیید.

پکیج رادیاتور ایران از چه قطعاتی تشکیل شده است؟ نمایندگی بوتان کرج

همانطور که گفتیم دانستن اجزای یک کیت رادیاتور ایرانی برای همه ما مهم است تا بدانیم در صورت خرابی کیت و نبود تعمیرکار در این نزدیکی چه باید کرد.

قطعاتی که اپلیکیشن پکیج ایران رادیاتور را تشکیل می دهند عبارتند از:

کیت جرقه زن رادیاتور ایرانی

یکی از قطعات پکیج ایرانی رادیاتور که در تمامی پکیج ها موجود است مجموعه شمع ها می باشد. کیت سوئیچ برای اتصال لامپ به برد استفاده می شود. عملکرد کیت خاموش کننده، مشتعل کردن فرمان احتراق است. ترانسفورماتور جرقه زنی ولتاژ احتراق مربوطه را به قسمتی به نام الکترود منتقل می کند. الکترود جرقه ای الکترون ها را می گیرد و به داخل مشعل می اندازد. این باعث ایجاد گرمای لازم برای احتراق گاز و شعله ور شدن آتش می شود.

علائم خرابی سوئیچ احتراق چیست؟

علائم خرابی کیت احتراق عبارتند از:

الکترود چینی آسیب دیده است.

نوک الکترود شکسته است.

الکترود سرامیک دارای نشتی الکتریکی است.

نشتی جریان در سیم الکترود وجود دارد.

فیش الکترود آسیب دیده یا شکسته است.

در هر یک از این موارد، باید یک الکترود جدید بخرید و آن را تعویض کنید.

یک طرفدار پرتو از ایران

یکی دیگر از قطعات مهم پکیج ایرانی رادیاتور فن است. فن پک دودهای سیستم احتراق را حذف می کند و به سوخت بهتر پک کمک می کند. علاوه بر این، فن پکیج از افزایش بیش از حد دما در محفظه احتراق جلوگیری می کند و ایمنی پکیج را افزایش می دهد و از آتش سوزی و خفگی ناشی از دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

پکیج پمپ نرخ ایران پمپ آب می باشد

یکی از اجزای کلیدی پکیج ایرانی رادیاتور پمپ آب می باشد. پمپ آب وظیفه هدایت آب گرم تولید شده در داخل پمپ را بر عهده دارد. اگر پمپ آب پکیج شما آسیب دیده است، بهتر است از یک تکنسین مجرب برای تعمیر پکیج کمک بگیرید.

در پکیج تک تبدیلی، پمپ پکیج فقط در حالت گرمایش روشن می شود و با باز شدن ورودی آب گرم، پمپ کار نمی کند. اما در پکیج دو مبدل پمپ در هر دو حالت برای انتقال و گرم کردن آب به مبدل اولیه و ثانویه کار می کند.

شیر سه طرفه پکیج ایران رادیاتور

شیر سه طرفه پکیج دیواری رادیاتور ایرانی وظیفه باز و بسته شدن جریان آب گرم و گرمایش داخل پکیج را بر عهده دارد. شیر سه راهه دارای یک ورودی اصلی و دو خروجی فرعی است. ورودی اصلی شیر سه طرفه به مکش پمپ و دو خروجی ثانویه به لوله های آب گرم و گرمایش متصل می شود.

قرقره شیر گاز کویل رادیاتور ایرانی

شیر گاز یکی دیگر از قطعات کیت ایران رادیاتور است. سیم پیچ مونتاژ شیر گاز برای خاموش و روشن کردن و کنترل میزان گاز ورودی به واحد استفاده می شود. شیرگاز یکی از مهم ترین قطعات پکیج رادیاتور ایران است که کوچکترین مشکل در آن باعث نشت گاز، آتش سوزی و تلفات جانی و مالی می شود.

منبع تغذیه ترانسفورماتور خروجی و ورودی

منبع تغذیه یکی از قطعات پکیج ایران رادیاتور نصب شده بر روی برد را تبدیل می کند و برق 220 ولت AC شهر را به 9 ولت و در غیر این صورت به 18 ولت تبدیل می کند.

فشار فن بلوک رادیاتور ایرانی

فشار سوئیچ هوا یا سوئیچ فشار فن یکی از قطعات پکیج ایران رادیاتور است که عملکرد فن را کنترل می کند. کلید فشار هوا تنها بخشی از پکیج است که روشن یا خاموش بودن فن را کنترل می کند. کنترل فشار سوئیچ هوا توسط برد مدار در دو مرحله کنترل می شود. برای تعمیر پکیج با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

فیوز محدود پک خنک کننده ایرانی

قسمتی از پکیج رادیاتور ایران که روی برد هست فیوز حد می باشد. این قطعه وظیفه قطع برق ورودی برد در برابر هر نوع اتصال کوتاه را دارد. این قطعه قابل تعمیر نیست و در صورت خرابی باید توسط تعمیرکار پکیج تعویض شود.

ماژول شیر گاز پکیج رادیاتور ایران

تنظیم شیر گاز در واقع به معنای کاهش آتش و افزایش مداوم شعله است! وظیفه شیر برقی پرکننده سوخت رساندن و کنترل جریان سوخت به مشعل است. در شیر گاز یک کنترل جریان به نام مدولاتور وجود دارد که با ولتاژ 24 ولت کار می کند.

جاده قانون سنسور پکیج ایران رادیاتور

میله یون سنسور که به آن الکترود پک یون نیز می گویند، یکی دیگر از قطعات پکیج ایران رادیاتور است که به عملکرد صحیح پکیج بستگی دارد. عملکرد میله یونی سنسور تشخیص شعله بسته است. اگر میله یونی پک آسیب ببیند، شعله به خوبی جوانه نمی زند و بسته خاموش می شود.

تحویل قطعات پکیج ایران رادیاتور

گروه تخصصی قطعات کیت ایرانی رادیاتور را به دو قسمت تقسیم می کند:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد